Accés als meus comptes

Detall dels meus comptes

Operacions i consultes habituals

Com pots fer un traspàs?

Moviments

Com puc consultar/imprimir un justificant de moviment?

Com pots imprimir el llistat de moviments del teu compte?

On puc sol·licitar un extracte de compte?

Què és un compte de seguretat i com s’activa?

Com puc obtenir un certificat de saldo o titularitat dels comptes?

Com puc obtenir un certificat de "deute zero" del meu préstec?


També et pot interessar

icono-posicion-global

Posició Global

icono-mi-area

La meva Àrea

iconFAQ

Preguntes freqüents


Banca Digital, el servei indispensable que et fa la vida més fàcil

Gestiona les teves finances a l’instant siguis on siguis


Hi ha millors maneres d’ocupar el temps que esperant el teu torn a la cua del banc. Pots fer les teves operacions i consultes financeres més freqüents còmodament des de casa, a qualsevol hora i de manera senzilla i immediata. Amb la Banca Digital, pots consultar el saldo i els moviments dels teus comptes i targetes, fer transferències o pagar els rebuts i impostos, entre altres funcionalitats necessàries del teu dia a dia.


¿T'ajudem?

També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.

El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).

També posem a la teva disposició altres vies de contacte:


Encara no tens l’app d’Unicaja?

El teu banc, molt més accessible des del mòbil


Tornar