1 / 6

Aquest número és indicatiu del risc del producte, essent 1/6 l'indicatiu de menor risc i 6/6 el de major risc.

Unicaja Banco, S.A. està adherida al fons de garantia de dipòsits d'entitats de crèdit, creat pel Reial decret llei 16/2011, del 14 d'octubre, la cobertura del qual té un import màxim de 100.000€ (o, en els casos de dipòsits no nominats en euros, el seu equivalent en la divisa de què es tracti) per dipositant i entitat de crèdit.

Indicador relatiu al compte

Obrir un compte en línia

Fes-te client ara i gaudeix de pla Zero Comissions

Ja has iniciat el procés? Reprèn la contractació

Sense comissions d’administració i manteniment del compte corrent si es compleixen les condicions (1)

Retirada gratuïta d’efectiu a dèbit en prop de 9.500 caixers

Transferències gratuïtes si es compleixen les condicions (1)

Targeta de dèbit gratuïta si es compleixen les condicions (1)

Ja has iniciat el procés? Reprèn la contractació del compte en línia des d’on ho vas deixar.

Reprèn la contractació en línia

Fes-te client en línia sense moure’t de casa

Fes-te client d'Unicaja Banc en tan sols 5 passos. Sense desplaçaments

Obrir un compte en línia
icon01@1x

COMPTE CORRENT

Els teus diners sempre disponibles quan vulguis. Podràs domiciliar els pagaments i ingressos habituals amb el teu compte corrent. El compte contractat mitjançant aquesta alta en línia no té comissions d’administració ni de manteniment(1). Tampoc tindràs comissions en fer transferències no urgents amb càrrec a aquest compte si les fas en euros i entre comptes de pagament de clients ubicats a la zona SEPA, a través de la nostra Banca Digital, l’aplicació UnicajaMóvil o en qualsevol dels nostres caixers(1).

TARGETA DÈBIT CONTACTLESS

Aconsegueix la teva targeta de dèbit sense comissió per emissió ni per manteniment el primer año en fer-te client d’Unicaja Banco a través del nostre web(1). Amb aquesta targeta podràs retirar efectiu a dèbit en caixers automàtics d’Unicaja Banco sense comissions i pagar de manera ràpida, còmoda i segura gràcies a la tecnologia Contactless. A més, la podràs portar al teu mòbil.

icon04@1x
icon03@1x

BANCA DIGITAL

Fes totes les operacions i consultes, des de qualsevol lloc on tinguis accés a internet, a unicajabanco.es o a la nostra app Unicaja Banco, disponible per a iOS i Android. Des de la nova Banca Digital d’Unicaja Banco podràs fer les teves gestions bancàries de manera fàcil, intuïtiva i accessible. Gràcies a les seves funcionalitats, controlaràs d’un sol cop d’ull la situació financera de tots els teus productes, personalitzaràs la manera de presentar els teus comptes i agilitzaràs les teves operacions mitjançant una pràctica agenda de contactes freqüents.

PLA CERO COMISIONES

Utilitzar els teus serveis més habituals no et costarà res. T’estalviaràs les comissions de manteniment del compte, de la targeta de crèdit i de les transferències si compleixes les condicions(1). Gràcies a l’adhesió al pla Zero Comissions, que faràs en fer-te client d’Unicaja Banco en línia, podràs utilitzar els teus serveis més habituals sense cost. Consulta les bases i els requisits del pla Zero aquí, o a la teva oficina.

icon02@1x

Obre el teu compte en línia en 5 passos, millor des del telèfon mòbil!

01_number

INFORMACIÓ PERSONAL

Introdueix les teves dades de contacte per crear una clau d’accés a la Banca Digital.

02_number

VERIFICACIÓ D’IDENTITAT

Confirma la teva identitat a través de la videoidentificació amb el teu document d’identitat.

03_number

ACTIVITAT ECONÒMICA

Aporta les teves dades fiscals i informa’ns de la teva activitat econòmica i fiscal.

04_number

CONFIRMACIÓ MÒBIL

Verifica el procés amb el teu mòbil i t’enviarem un codi de seguretat durant la contractació.

05_number

SIGNATURA DE CONTRACTES

Llegeix la documentació que enviarem a la teva adreça electrònica i, si hi estàs d’acord, segueix els passos per signar els diferents contractes. Rebràs una còpia signada al teu correu.

Per fer-te client d’Unicaja necessites

user

El teu DNI, NIE o targeta de residència

Necessitarem que ens ensenyis el teu document d’identitat en vigor per poder identificar-te.

movil

Accés al teu correu electrònic i al teu telèfon mòbil

T’enviarem tots els contractes a la teva adreça electrònica, a fi que puguis llegir-los abans de signar-los amb el telèfon mòbil.

camara

Un dispositiu amb càmera

El procés de contractació s’ha de fer des d’un dispositiu amb càmera per fer la videoidentificació.

18

Ser major d’edat i resident a Espanya

Has de tenir més de 18 anys, residir a Espanya, ser una persona física i contractar aquests productes i serveis per a ús particular.

Ser joven tiene multiples ventajas

TENS MENYS DE 28 ANYS?

Contracta el teu compte en línia i la teva targeta de dèbit gratuïts i gaudeix-los, sense comissions ni condicions, fins als 28 anys.

Obrir un compte en línia

QUÈ OFEREIX LA NOSTRA BANCA DIGITAL?

Icono banca móvil

PAGA AMB EL TELÈFON MÒBIL

Tindràs l’oportunitat de portar la targeta al mòbil i pagar en qualsevol comerç a l’instant.

teleoperator

UN BANC SEMPRE OBERT

Accedeix a la Banca Digital les 24 hores tots els dies de l’any i des de qualsevol part.

Icono banca electrónica

MÉS FACILITAT PER A LES TEVES GESTIONS

Controla d’un sol cop d’ull la situació financera de tots els teus productes.

notification

NOTIFICACIONS EN TEMPS REAL

Activant les notificacions estaràs sempre informat del que succeeix al teu compte.

NECESSITES AJUDA?

Truca'ns

T’oferim una atenció personalitzada de dilluns a dissabte de 8:00 a 22:00 hores (excepte festius).

Si t’ho estimes més, fes-nos la teva consulta a través de les xarxes socials

twitter

Twitter @UnicajaResponde

facebook

Facebook Messenger

Ja ets client d’Unicaja Banco?

Si ja ets client d’Unicaja Banco, només has de sol·licitar les claus d’accés a la Banca Digital.

Sol·licitud de clau de la Banca Digital

Preguntes freqüents per obrir el teu compte en línia

Puc operar a les oficines d’Unicaja Banco encara que me n’hagi fet client en línia?

Si vols tenir una oficina física on acudir, pots seleccionar la que prefereixis durant el procés d’alta en línia. En tot cas, al nostre Centre de Serveis Virtuals t’atendran per telèfon per a qualsevol consulta o gestió.

Quins requisits he de complir per contractar aquest paquet de productes?

Per contractar aquest compte, has de ser major de 18 anys i residir a Espanya. També has de confirmar que faràs servir el compte per a ús particular, és a dir, que no l’utilitzaràs per a la teva activitat econòmica en cas de ser autònom. Les empreses no poden contractar aquest compte.

Què em farà falta durant el procés de contractació del meu compte en línia?

El primer que has de tenir en compte és que el dispositiu amb què facis el procés de contractació tingui accés a càmera.  

 

A més, hauràs de tenir a mà el teu document d’identitat en vigor, la teva adreça electrònica i el teu telèfon mòbil. 

 

Recorda que la càmera del telèfon mòbil sol tenir millor resolució i, per tant, fer que el procés sigui més còmode.

En què consisteix la videoidentificació?

Per poder verificar que ets tu sense haver d’anar a l’oficina, farem un procés d’identificació amb vídeo.

 

Només caldrà que el dispositiu amb què estàs fent la contractació del teu compte en línia tingui accés a càmera. 

 

Durant aquesta videoidentificació hauràs de mostrar: 

  • La part de davant del teu document d’identitat. 
  • La part de darrere.
  • Per acabar, et farem una foto i un vídeo.

Cal fer una domiciliació de nòmina o rebuts per evitar el pagament de comissions?

Durant el primer any no serà necessari que domiciliïs res. Un cop transcorregut el primer any, sí que serà necessari que compleixis una sèrie de requisits per mantenir el teu pla exempt de comissions. Consulta les condicions del pla Zero aquí. I si tens entre 18 i 28 anys, tindràs el teu compte, una targeta de dèbit i accés a la Banca Digital de manera gratuïta.

Si contracto en línia, tinc les mateixes condicions que si contracto en una oficina?

No, les condicions d’aquest paquet de productes són exclusives per a la contractació en línia.

Puc contractar aquest paquet de productes si ja soc client?

No, aquest paquet de productes és per a clients nous que facin la contractació en línia.

Condicions de la contractació electrònica

Per fer qualsevol modificació a fi de corregir errors en la introducció de les dades durant el procés, pots posar-te en contacte amb nosaltres als telèfons següents: 900 151 948 o 952 07 62 63.

 

Una cop formalitzat el contracte, la documentació s’arxivarà als nostres sistemes. Podràs exercir els teu drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament i portabilitat, així com de no ser objecte de decisions individuals automatitzades, mitjançant un escrit dirigit a l’Oficina d’Atenció al Client d’Unicaja Banco, situada a l’avinguda d’Andalucía, 10-12, Màlaga (CP: 29007) o mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a l’adreça atencion.al.cliente@unicaja.es.

 

La llengua en què es formalitzarà el contracte serà l’espanyol.

 

La signatura del contracte s’haurà de fer el mateix dia natural en què el posem a la teva disposició a la plataforma de signatura. Si no es fa, la contractació caducarà.

Per Unicaja Banco S.A., titular de la pàgina web, és important adaptar-se als teus gustos i preferències, per això utilitzem cookies pròpies i de tercers, que recapten dades de connexió que poden vincular-se amb el teu usuari de registre i la finalitat de les quals és mesurar el volum i la interacció dels usuaris a la pàgina web, ajudar a millorar el funcionament i els continguts web, així com els serveis i productes oferts elaborant perfils de comportament, cuidant sempre de la teva privadesa. Pots triar de manera transparent la configuració que millor se t’adapti, sense que això suposi cap canvi en la teva operativitat habitual.