Aquesta dada és indicatiu del risc del Pla de Pensions i pot variar al llarg del temps. Està calculada sobre la base de dades simulades que, no obstant això, poden no constituir una indicació fiable del futur perfil de risc del Pla. La informació del perfil de risc de cada Pla està disponible al Catàleg de Plans de Pensions de Unicaja. L’escala de risc dels plans de pensions promocionats va des de l’1 fins al 7.
El cobrament de la prestació o l’exercici del dret de rescat només és possible en cas d’esdeveniment d’alguna de les contingències o supòsits excepcionals de liquiditat regulats a la normativa de plans i fons de pensions.
El valor dels drets de mobilització, de les prestacions i dels supòsits excepcionals de liquiditat depèn del valor de mercat dels actius del fons de pensions i pot provocar pèrdues rellevants.
El pots triar segons l’edat que tinguis o, si ho prefereixes, d’acord amb el teu compromís amb la sostenibilitat.
T’interessa
La lletra petita, en gran
(1) Promoció vàlida des del 02/01/2024 fins al 31/12/2024, limitada a un total de 250.000 € per a traspassos de plans de pensions rebuts no bonificats en campanyes anteriors i procedents d’una altra entitat comercialitzadora. L’import mínim del traspàs ha de ser de 5.000 € per obtenir una bonificació bruta consistent en el 2 % del traspàs amb sis anys de permanència o 15.000 € per obtenir una bonificació bruta del 3 % del traspàs amb set anys de permanència o una bonificació del 4 % del traspàs amb vuit anys de permanència. El màxim de bonificació total per client en tots els casos és de 3.000 € bruts. Oferta no acumulable a altres bonificacions per traspassos. La promoció està subjecta a les condicions establertes al document de permanència i a la tributació en IRPF d’acord amb la legislació fiscal vigent. La bonificació té consideració de rendiment de capital mobiliari i està subjecta a retenció a compte de conformitat amb la legislació fiscal vigent. Aquesta retenció és a càrrec del client i es fa al tipus vigent en el moment de l’abonament. En cas d’incompliment del compromís de permanència per produir-se algunes de les condicions que es detallen a continuació, el client haurà de reintegrar a Unicaja la part proporcional de l’import de bonificació rebut corresponent al període de temps que passi entre la data d’incompliment i la data de finalització del compromís de permanència adquirit, en concepte de penalització a favor d’Unicaja. Les condicions a què es fa referència en aquest apartat són les següents: a) Que el partícip faci el traspàs, total o parcial, dels drets consolidats d’algun d’aquests plans a un altre pla de pensions no comercialitzat per Unicaja. b) Que el partícip/beneficiari faci el rescat en forma de capital, total o parcial, dels drets consolidats d’algun d’aquests plans per qualsevol de les contingències o supòsits excepcionals de liquiditat previstos en la legislació i en el reglament del pla.
Al Catàleg de plans de pensions hi ha disponibles, per descarregar-los i consultar-los, els documents amb les dades fonamentals per al partícip de tots els plans de pensions, amb les següents entitats promotores: Unicorp Vida, Cia. d'Assegurances i Reassegurances, S.A./Unicaja Banco, S.A. i Unió del Duero Companyia d'Assegurances de Vida, S.A. Gestores: Unicorp Vida, Cia. d'Assegurances i Reassegurances, S.A. i Unió del Duero Companyia d'Assegurances de Vida, S.A. Dipositaria: CECABANK, S.A. Comercialitzadora: Unimediación SLU a través de la xarxa d'Unicaja Banco, S.A.
¿T'ajudem?
També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.
El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).