Particulars

Tornar
Veure totes les preguntes freqüents

Puc bloquejar la meva targeta si l'he perdut i després tornar-la a activar?

Sí. A UniVía (web o app) pots bloquejar la targeta i, quan la trobis o vulguis, tornar-la a activar pel mateix canal per fer-la servir. 

Als telèfons +34 901 21 03 00 i +34 952 07 62 60 també t'atendrem les 24 hores del dia davant de qualsevol incidència que puguis tenir en targetes, o bé pots anar a una oficina d'Unicaja Banco.

Unicaja Banco S.A., titular de la pàgina web, utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de: mesurar el volum de visites de la pàgina web i les interaccions dels usuaris, elaborar perfils de comportament d'aquests usuaris i poder personalitzar la informació que l'usuari visualitza a la web. L'usuari podrà acceptar totes les cookies o rebutjar-les fent clic a l'enllaç "Canviar configuració".