Tractament de dades personals
Responsable del tractament de les dades personals
El responsable de les dades és Unicaja Banco, S.A. amb domicili social: Avda. de Andalucía, 10-12. 29007 Màlaga.
Contacte: Oficina de Protecció de Dades de Grupo Unicaja: Avenida de Andalucía 10 y 12, Málaga (CP: 29007).
¿Per a què utilitzarem les teves dades?
Recepció i anàlisi de l'enquesta, amb base en l'interès legítim, omplerta per l'usuari o client en cada cas per tal de millorar els productes i serveis i el seu nivell de satisfacció amb ells.
També, amb el teu consentiment, per participar en el sorteig indicat a l'enquesta.
¿Quins són els teus drets i com pots exercitar-los?
Podràs accedir, rectificar, suprimir i oposar-te a determinats tractaments, així com exercir el teu dret a la limitació del tractament, a la portabilitat i a no ser objecte d'una decisió individual basada únicament en un tractament automatitzat.
Aquests drets podran ser exercits mitjançant comunicació escrita a l'adreça indicada o mitjançant enviament de correu electrònic a l'adreça: atencion.al.cliente@unicaja.es.
Durant quant de temps conserva Unicaja les teves dades?
Unicaja conservarà la teva informació durant el temps necessari per a la finalitat indicada. Unicaja també haurà de conservar determinada informació per a l'exercici, defensa o formulació de reclamacions o a requeriment de determinades autoritats públiques.
Informació addicional
El responsable del tractament de les seves dades és Unicaja Banco S.A. (D'ara endavant, "Unicaja") amb domicili a Avinguda d'Andalusia, núm. 10-12, Màlaga. Si té alguna consulta relativa a la protecció de les seves dades pot dirigir-se a l'Oficina de Protecció de Dades de Grupo Unicaja, Avenida de Andalucía 10 y 12, 29007, Málaga.
Unicaja l'informa que les dades recollides en la present enquesta -nom, cognoms, adreça electrònica, telèfon, opinions emeses sobre la base de l'enquesta-, seran tractades per aquesta entitat amb la finalitat de millorar la qualitat de serveis i emprendre aquelles accions que estimi oportunes per a la contínua millora d'aquests serveis. Per això, aquest tractament es basa en l'interès legítim d'Unicaja, per tal de poder millorar els productes i serveis a oferir als clients i conèixer el nivell de satisfacció dels mateixos.
De la mateixa manera, el client té la possibilitat de participar en un sorteig un cop hagi omplert l'enquesta. Unicaja sol·licitarà el consentiment del client per a participar en el sorteig, de manera que el client tindrà l'opció de contestar l'enquesta i no participar en el sorteig o participar en el sorteig després de la contestació, i haurà d'acceptar el tractament de les seves dades sota la finalitat de gestionar aquesta participació.
Les dades personals obtingudes d'aquesta enquesta es tractaran mentre es mantingui la relació contractual. En aquest sentit, Unicaja conservarà les dades personals un cop acabada la relació contractual, degudament bloquejades, durant el termini de prescripció de les accions que puguin derivar de la relació mantinguda amb l'interessat.
Unicaja pot comunicar les seves dades, en cas que així es requereixi, a les autoritats públiques competents, com ara jutjats i tribunals, forces de seguretat o autoritats bancàries competents (Banco de España, Banc Central Europeu ...).
El Client pot exercitar, si ho desitja, els drets d'accés, rectificació i supressió de dades, així com sol·licitar que es limiti el tractament de les seves dades personals, oposar-se al mateix, sol·licitar la portabilitat de les seves dades, així com no ser objecte de decisions individuals automatitzades, a través dels següents mitjans:
Mitjançant comunicació dirigida a la nostra Oficina d'Atenció al Client o mitjançant correu electrònic enviat a la direcció atención.al.cliente@unicaja.es
¿T'ajudem?
També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.
El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).