Empreses i autònoms

Tornar

QUADERNS WEB

GESTIONA LES TEVES REMESES DE FORMA SENZILLA A TRAVÉS D’INTERNET

¿Ets client i no tens claus d’accés?

Els teus fitxers i informes a través d’internet

Gestiona els teus rebuts, nòmines i transferències SEPA de forma electrònica.

Sense necessitat d’instal·lar res al teu ordinador

Accessible des de qualsevol punt i amb actualitzacions automàtiques.

Gestió fàcil i intuïtiva

Genera informes predefinits i accedeix als teus fitxers a través del cercador de l’aplicació.

Més seguretat

Les teves dades no estan en local, així que no queden exposades a possibles atacs de virus informàtics.

cuadernos_web_02

TOT ÉS MÉS FÀCIL I IMMEDIAT SI HO FAS DES D’UNA APLICACIÓ INFORMÀTICA

Gestió integral dels teus cobraments i pagaments

Quaderns Web et permet, mitjançant una aplicació informàtica, generar i enviar remeses de rebuts (Norma 19.14 SEPA), nòmines i transferències (Norma 34.14 SEPA) adaptats a la normativa SEPA.

Servei gratuït

Per utilitzar Quaderns Web només has de tenir contractat el servei de remeses a Unicaja Banco i sol·licitar l’alta a la mateixa aplicació, acceptant les condicions generals del servei.

Fitxers de 200 rebuts com a màxim

Et recomanem l’ús de Quaderns Web per generar remeses que continguin 200 rebuts com a màxim. Per a qualsevol consulta sobre l’alta i la configuració del servei, truca’ns al +34 901 11 11 33 / +34 952 07 62 24.

Millores en l’última versió

Les actualitzacions de l’aplicació són automàtiques. En l’última versió pots generar informes predefinits sobre remeses, presentadors, ordenants, clients i grups.

¿Com funciona?

  1. A Banca Digital, accedeix a Quaderns Web, disponible tant a Cobraments com a Pagaments.
  2. Genera el fitxer que necessitis, signa’l de manera electrònica i desa’l al teu ordinador.
  3. Selecciona Les Meves Remeses / Enviament de Remesa per transferir el fitxer a Unicaja Banco.
  4. Comprova periòdicament l’estat de les teves remeses a través d’Banca Digital.

Requisits

Per utilitzar aquestes aplicacions només necessites:

  1. Tenir contractat el Servei de Remeses, que et permetrà enviar les remeses de rebuts, nòmines i transferències perquè Unicaja les processi. Si no disposes del Servei de Remeses pots contractar-lo a la teva Oficina habitual.
  2. Sol·licitar l’alta online a Quaderns Web i acceptar les Condicions Generals del Servei Quaderns Web que apareixen exposades, amb caràcter permanent, al lloc d’Unicaja a Internet.

Si ja disposes del Servei de Remeses d’Unicaja, pots donar-te d’alta a l’aplicació de Quaderns Web i comprovar com n’és de senzill i còmode.

PRODUCTES I SERVEIS RELACIONATS

ico_sin_comisiones

Banca Digital

Accedeix als teus comptes i productes d’Unicaja Banco a través de l’ordinador. L’eina perfecta per gestionar el teu dia a dia financer.

ico_banca_movil

Banca Mòbil

Accés immediat als teus comptes i productes d’Unicaja Banco. Consulta i fes operacions bancàries siguis on siguis.

T'ajudem?

Facilita'ns el teu número i ens posarem en contacte amb tu.

O si ho prefereixes, truca'ns al 901 246 246

Si vols, també posem a la teva disposició altres formes de contacte.

Caixers i oficines
Omple el formulari

També et pot interessar

Càrrecs directes SEPA

Càrrecs directes SEPA

Gestiona els teus cobraments sota un únic sistema comú per a tota la zona SEPA. Vàlid per a particulars, empreses i autònoms.

Veure Càrrecs directes SEPA
Compte Corrent de Crèdit

Compte Corrent de Crèdit

El compte que et permet utilitzar el crèdit associat per les despeses freqüents i extraordinàries del teu negoci.

Veure Cuenta Corriente Crédito
Targeta Mastercard Business

Targeta Mastercard Business

La targeta de crèdit ideal per al teu negoci amb flexibilitat en les formes de pagament i tots els Privilegios EURO 6000.

Veure TARGETA MASTERCARD BUSINESS

Per Unicaja Banco S.A., titular de la pàgina web, és important adaptar-se als teus gustos i preferències, per això utilitzem cookies pròpies i de tercers, que recapten dades de connexió que poden vincular-se amb el teu usuari de registre i la finalitat de les quals és mesurar el volum i la interacció dels usuaris a la pàgina web, ajudar a millorar el funcionament i els continguts web, així com els serveis i productes oferts elaborant perfils de comportament, cuidant sempre de la teva privadesa. Pots triar de manera transparent la configuració que millor se t’adapti, sense que això suposi cap canvi en la teva operativitat habitual.