Aquest número és indicatiu del risc del producte, essent 1/6 l'indicatiu de menor risc i 6/6 el de major risc.
Unicaja Banco, S.A. està adherida al fons de garantia de dipòsits d'entitats de crèdit, creat pel Reial decret llei 16/2011, del 14 d'octubre, la cobertura del qual té un import màxim de 100.000€ (o, en els casos de dipòsits no nominats en euros, el seu equivalent en la divisa de què es tracti) per dipositant i entitat de crèdit.
Indicador relatiu al compte
Contractació 100 % en línia
Obrir el Compte en línia d’Unicaja és molt fàcil, es fa exclusivament en línia, en 6 passos i només trigaràs uns minuts. Uneix-te a Unicaja i gaudeix de més beneficis exclusius!
Sense comissions
Aquest compte no té comissions de manteniment, ni d'administració, ni per fer transferències ordinàries².
Reemborsament de les teves factures³
Aconsegueix fins a 100 € a l’any. Si reps el salari directament ingressat al teu compte, et reemborsarem l’1 % de les teves factures principals (aigua, gas, electricitat i telecomunicacions).
No cal nòmina
Només per ser nou client en línia d’Unicaja.
Documents informatius Compte en línia
Per contractar aquest compte, has de ser major de 18 anys, residir a Espanya i ser un client nou. Es considera “nou client” aquella persona física que en els darrers 12 mesos no hagi mantingut vigent, en qualsevol condició, algun producte i/o servei a Unicaja.
Aquest compte és d’ús particular i hauràs de confirmar que és així. Si ets autònom, no podràs utilitzar-lo per als teus assumptes professionals.
Si domicilies els teus rebuts principals (aigua, gas, llum o telecomunicacions) al Compte en línia, obtindràs fins a un 1 % de devolució dels imports. Aquestes devolucions s’abonaran al teu compte i poden arribar a sumar com a màxim 100 € l’any.
Per poder verificar que ets tu sense haver d’anar a l’oficina, farem un procés d’identificació amb vídeo.
Només caldrà que el dispositiu amb què estàs fent la contractació del teu Compte en línia tingui accés a càmera.
Durant la video identificació hauràs de mostrar:
La lletra petita, en gran:
(1) Condicions exclusives per a nous clients en línia persones físiques i per a noves altes. A aquests efectes es considerarà “nou client” aquella persona que en els darrers 12 mesos no hagi mantingut vigent, en qualsevol condició, algun producte i/o servei a Unicaja. Es permet un sol compte en línia per client. 0% TIN, 0% TAE Sense interessos
(2) Exempció de la comissió per transferència no urgent en euros entre comptes de pagament de clients ubicats a la zona SEPA fets a través de la Banca Electrònica d’Unicaja, de la Banca mòbil o de la xarxa de caixers automàtics. S’exclouen d’aquesta exempció les transferències immediates i les ordres de moviments de fons (OMF) -a través del Banc d’Espanya-.
(3) Bonificación de adeudos domiciliados de la cuenta. Unicaja beneficiará la Cuenta Online bonificando los siguientes adeudos domiciliados: agua, electricidad, telecomunicaciones y gas, a condición de que, además, tras el adeudo en esta cuenta, no sean devueltos. Esta bonificación consistirá en un importe que será el que resulte aplicar el 1,00% a la suma de los importes de los adeudos domiciliados y cargados en la cuenta, en cada periodo de liquidación de intereses de la misma. Este importe, cuando proceda, será abonado en esta cuenta, el sábado inmediatamente posterior a la fecha de la liquidación de intereses. La bonificación máxima anual será de cien (100) euros, por lo que, en ningún caso la suma de los sucesivos abonos por esta bonificación puede superar los cien euros al año. Si abonada la bonificación, se produjera la devolución de alguno de los adeudos domiciliados, Unicaja quedará facultada para adeudar en la cuenta o en cualquier otra de la que el CLIENTE sea titular en esta entidad, incluso solidariamente con otros titulares, la parte proporcional del importe de la bonificación que corresponda a los adeudos domiciliados devueltos. Bonificación no acumulable con otras promociones similares.
La bonificación de los recibos domiciliados están sujetos a tributación y tienen la consideración de rendimientos del capital mobiliario obtenidos por la cesión a terceros de capitales propios en virtud del artículo 25.2 de la Ley 35/2006 del IRPF. Se encuentran, en virtud de los artículos 74.1 y 75.1 del Reglamento del IRPF, sujetos a retención a cuenta, al tipo de retención vigente.
(4) Incentivo por domiciliación nómina o pensión: Para aquellas personas mayores de edad y primer titular de la cuenta de Unicaja en la que domicilien la nómina o pensión de entre 800 e inferiores a 2.000 € (siendo de 150€ la bonificación neta) o igual o superior a 2.000 € (siendo de 400 € la bonificación neta), se adhieran a la promoción que se inicia el 1 de octubre y finaliza el 31 de enero de 2025. Para clientes que firmen compromiso de permanencia en la entidad de 24 meses ininterrumpidos, será necesario que aquella nómina o pensión no estuviera domiciliada en la Entidad en los doce meses anteriores a la firma del documento de adhesión. El incentivo está sujeto a tributación y tiene la calificación fiscal de rendimientos de capital mobiliario dinerario obtenidos por la cesión a terceros de capitales propios, en virtud del art. 25.2 de la vigente Ley 35/2006 del IRPF. Unicaja practicará retención e ingreso a cuenta del IRPF, en virtud del artículo 74.2 del RIRPF, sin repercutirse el coste de dicho ingreso al cliente. El cliente deberá adherirse a la promoción y tendrá 6 meses para cumplir los requisitos. Consulta bases y requisitos de la promoción aquí.
(5) Promoción de la devolución del 5% mensual del importe total de compras en comercios realizadas con Bizum o con una tarjeta de crédito de uso particular de las incluidas en la promoción, durante 12 meses a contar desde la inscripción a la promoción, con un máximo de 10 € mensuales. La promoción se inicia el 1 de octubre y finaliza el 31 de enero de 2025. Para clientes que se adhieran a la misma mediante la firma del Documento de Adhesión-Compromiso de Permanencia. Las operaciones anuladas y devueltas, así como aquellas realizadas en casas de apuestas, no computa. La devolución del incentivo se realizará en la cuenta asociada a la tarjeta de crédito. Dispones de 6 meses desde la adhesión para cumplir los requisitos de la promoción. Consulta bases y requisitos de la promoción aquí.
(6) Targeta de dèbit sense comissions d’emissió ni de manteniment. Retirades d’efectiu amb la targeta de dèbit sense comissions als caixers automàtics de les següents províncies i xarxes:
(7) Assegurances modalitat temporal anual renovable, plurianual o prima única, contractades amb Unicorp Vida (accidents o vida risc), Caser (cotxes, salut, dental, multirisc llar, protecció de pagaments, mascotes, caçadors, lloguer a tot risc, decessos o accidents), Santa Lucía (decessos) i/o Unión Duero Vida (vida risc) i mediades a través d’Unimediación S.L.U., operador de banca-assegurances vinculat, inscrit al Registre administratiu especial de distribuïdors d’assegurances de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions amb núm. inscripció OV-0010, que actua a través de la xarxa d’Unicaja Banco, SA. Concertada assegurança de responsabilitat civil d’acord amb la legislació vigent. Pots consultar les companyies asseguradores amb què Unimediación, SLU té contracte d’agència subscrit a www.unicajabanco.es/seguros. Cobertures de les assegurances subjectes a les condicions generals i particulars de les pòlisses contractades.
(8) Crèdit dirigit a una persona física consumidora exclusivament per al pagament de les primes de les seves assegurances. Condicions vàlides fins al 31 de gener de 2025. Tipus d’interès nominal anual: 0,00 %. TAE: 0,000 %. A partir d’un exemple representatiu d’un crèdit de 1.500,00 € concedit dins del Pla Uni Assegurança, de la totalitat del qual s’ha disposat des del primer dia de vigència del contracte, amb una modalitat de pagament fix mensual d’una quota regular durant 12 mesos, en la qual el client paga 12 quotes mensuals de 125,00 € (un import total degut de 1.500,00 €). Per a aquest exemple no es planteja l’existència de noves disposicions del crèdit en el Pla Uni Assegurança en aquest període ni incidències en els pagaments. Les pòlisses amb modalitat plurianual o prima única es poden finançar a 12 mesos o fins al període de la prima única, amb un màxim de 36 mesos.
Condicions de la contractació en línia
Per fer qualsevol modificació a fi de corregir errors en la introducció de les dades durant el procés, pots posar-te en contacte amb nosaltres als telèfons següents: 900 151 948 o 952 07 62 63.
Una cop formalitzat el contracte, la documentació s’arxivarà als nostres sistemes. Podràs exercir els teu drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament i portabilitat, així com de no ser objecte de decisions individuals automatitzades, mitjançant un escrit dirigit a l’Oficina d’Atenció al Client d’Unicaja, situada a l’avinguda d’Andalucía, 10-12, Màlaga (CP: 29007) o mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a l’adreça atencion.al.cliente@unicaja.es.
La llengua en què es formalitzarà el contracte serà l’espanyol.
La signatura del contracte s’haurà de fer el mateix dia natural en què el posem a la teva disposició a la plataforma de signatura. Si no es fa, la contractació caducarà.