Les teves dades
Per aconseguir les teves claus d'accés a la Banca Digital, hauràs de tenir a l’abast el document d’identitat, el mòbil, el correu electrònic i qualsevol de les teves targetes d’Unicaja.
Molt fàcil
Adaptada a les teves necessitats: senzilla i intuïtiva. Una Banca Digital molt propera, per fer tot el que necessitis sense complicacions.
Molt útil
Per facilitar-te el dia a dia. Una Banca Digital molt còmoda, dissenyada per respondre al teu dia a dia.
Molt Eva
Els amics de l’Eva no tornaran a dir que és l’última del grup a fer Bizum, ara, amb la seva Banca Digital, és la primera!
Molt Álvaro
Ara l’Álvaro pot consultar els moviments dels seus comptes en un segon amb la seva Banca Digital. Més ràpida que mai!
On i quan vulguis: Molt còmoda
Un nou disseny i una millor navegació. Gestiona les teves finances des del teu ordinador o mòbil, quan i on vulguis (des del sofà també val). Una Banca Digital molt per a tu.
Els teus comptes i moviments: Molt del teu dia a dia
Accedeix als teus comptes, revisa moviments, fes transferències o domicilia rebuts en un obrir i tancar d’ulls (s’ha acabat haver d’estar pendent de les factures). Una Banca Digital molt intuïtiva.
Bizum: Molt accessible
Envia o rep diners de qualsevol dels teus contactes a través de Bizum, des de la pantalla d’inici (també ho pots demanar a aquest amic que sempre s’oblida de fer-ho). Una Banca Digital molt àgil.
Gestiona les teves targetes: Molt útil
Apaga i encén les targetes, sol•licita’n de noves o controla les compres a través dels teus moviments. Una Banca Digital molt flexible.
Les teves dades
Per aconseguir les teves claus d'accés a la Banca Digital, hauràs de tenir a l’abast el document d’identitat, el mòbil, el correu electrònic i qualsevol de les teves targetes d’Unicaja.
Demana l’alta i les teves claus
Omple les teves dades per crear una clau segura d’accés a la teva Banca Digital, segueix els passos que t’indiquem i crearem el teu usuari.
Signa la teva alta digital
Per últim, hauràs de signar el contracte d’alta del servei¹. Quan estigui signat, ja podràs accedir a la teva Banca Digital i començar a gestionar els teus productes, consultar els moviments... És molt fàcil, és molt tu!
Sempre que t’escrivim un correu electrònic, ho farem des de direcciones@unicaja.es. Abans d’obrir un correu, revisa el remitent i comprova que som nosaltres.
Des d’Unicaja mai et demanarem les teves dades confidencials a través de trucades, SMS o correus electrònics. Evita revelar el teu número de compte, targeta o mòbil, l’usuari, la clau o el PIN a qui t’ho demani per telèfon o correu electrònic.
Comprova sempre que els enllaços per on navegues pertanyen a www.unicajabanco.es i evita clicar en enllaços que siguin diferents de l’esmentat si t’arriben per SMS o correu electrònic.
La lletra petita, molt en gran
(1) Per fer qualsevol modificació o correcció d’errors en la introducció de les dades durant el procés, pots posar-te en contacte amb nosaltres als telèfons següents: 900 151 948 o 952 07 62 63.
La signatura del contracte s’haurà de fer el mateix dia natural en què el posem a la teva disposició a la plataforma de signatura. Si no es fa, la contractació caducarà.
L’entitat arxivarà el document electrònic amb què es formalitzi el contracte i estarà disponible a la Banca Digital des de l’opció “Consulta el contracte”, que està a La meva àrea / Els meus documents signats. El contracte es formalitzarà en castellà.
Document informatiu
¿T'ajudem?
També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.
El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).