Les teves dades
Per aconseguir les teves claus d'accés a la Banca Digital, necessitaràs de tenir a l’abast el document d’identitat, el mòbil, el correu electrònic i qualsevol de les teves targetes d’Unicaja.
Molt fàcil
Adaptada a les teves necessitats: senzilla i intuïtiva. Una Banca Digital molt propera, per fer tot el que necessitis sense complicacions.
Molt útil
Pensada per a ajudar-te cada dia. Una Banca Digital còmoda, dissenyada per a respondre al teu dia a dia.
Molt Eva
Els amics de l’Eva no tornaran a dir que és l’última del grup a fer Bizum, ara, amb la seva Banca Digital, és la primera!
Molt Álvaro
Ara l’Álvaro pot consultar els moviments dels seus comptes en un segon amb la seva Banca Digital. Més ràpida que mai!
On i quan vulguis: Molt còmoda
Un nou disseny i una millor navegació. Gestiona les teves finances des del teu ordinador o mòbil, quan i on vulguis (des del sofà també val). Una Banca Digital molt per a tu.
Els teus comptes i moviments: Molt del teu dia a dia
Accedeix als teus comptes, revisa moviments, fes transferències o domicilia rebuts en un obrir i tancar d’ulls (s’ha acabat haver d’estar pendent de les factures). Una Banca Digital molt intuïtiva.
Bizum: Molt accessible
Envia o rep diners de qualsevol dels teus contactes a través de Bizum, des de la pantalla d’inici (també ho pots demanar a aquest amic que sempre s’oblida de fer-ho). Una Banca Digital molt àgil.
Gestiona les teves targetes: Molt útil
Apaga i encén les targetes, sol•licita’n de noves o controla les compres a través dels teus moviments. Una Banca Digital molt flexible.
No, el servei de Banca Digital és gratis.
L'ús de la Banca Digital és gratis, però si contractes algun servei o fas operacions que tinguin cost, tu et faràs càrrec de les comissions i despeses, segons les tarifes del banc.
Per donar-te d’alta a la Banca Digital sense haver d’anar a una de les nostres oficines cal ser client d’Unicaja i, a més, ser titular d’un contracte de targeta i tenir-la activa.
No, no cal. Pots accedir al servei de Banca Digital des d’un navegador.
Per als dispositius iOS, es pot descarregar des de l’App Store d’Apple; per a Android, des de la Play Store de Google; i en dispositius Huawei, des de l’AppGallery.
Si no ets client d’Unicaja, no et preocupis, et podràs donar d’alta a través de l’apartat “Fes-te client” del web d’Unicaja, o a les nostres oficines.
Per entrar a la Banca Digital, accedeix al web d’Unicaja i fes clic a sobre l’opció “Accés”. Per entrar en posició global hauràs d’introduir el teu usuari i la clau d’accés.
També hi pots entrar des de l’app d’Unicaja.
La Banca Digital permet, entre altres opcions, obrir un compte, contractar alguns productes o serveis, fer transferències i Bizum. Tot sense necessitat d'anar a l'oficina físicament.
La Banca Digital és com tenir una oficina oberta 24 hores al dia, 7 dies a la setmana.
Les teves dades
Per aconseguir les teves claus d'accés a la Banca Digital, necessitaràs de tenir a l’abast el document d’identitat, el mòbil, el correu electrònic i qualsevol de les teves targetes d’Unicaja.
Demana l’alta i les teves claus
Omple les teves dades per crear una clau segura d’accés a la teva Banca Digital, segueix els passos que t’indiquem i crearem el teu usuari.
Signa la teva alta digital
Per últim, hauràs de signar el contracte d’alta del servei¹. Quan estigui signat, ja podràs accedir a la teva Banca Digital i començar a gestionar els teus productes, consultar els moviments... És molt fàcil, és molt tu!
El nostre compromís amb la ciberseguretat
Seguretat i privadesa
Unicaja està certificat sota els estàndards internacionals ISO27001 i ISO27701, la qual cosa demostra el seu compromís amb la seguretat i privadesa. Som la primera entitat financera espanyola en obtenir ambdues certificacions, garantint les millors pràctiques en la protecció de la teva informació. La teva seguretat és la nostra prioritat.
La teva clau com a identitat
Per a protegir-te, usem sistemes de seguretat avançats i robustos que protegeixen les teves dades i les teves operacions. Recorda que mai et demanarem les teves claus per telèfon, missatges o correus electrònics.
Prevenció d’amenaces
Descarrega sempre l’app d’Unicaja des de fonts oficials. Totes les nostres comunicacions venen de mitjans corporatius, encara que has d’extremar precaucions sempre abans de fer clic, els nostres enllaços et dirigiran a adreces d’unicajabanco.es o al nostre escurçador segur, ubco.ly. Així garantim la teva tranquil·litat.
La lletra petita, molt en gran
(1) Per fer qualsevol modificació o correcció d’errors en la introducció de les dades durant el procés, pots posar-te en contacte amb nosaltres als telèfons següents: 900 15 15 16 o 952 60 67 67.
La signatura del contracte ha de realitzar-se el mateix dia en què te'l posem a la teva disposició en la plataforma de signatura. Si no és així la contractació caducarà.
La banc desarà document electrònic en què es formalitzi el contracte i es podrà accedir a ell a través de la Banca Digital des de l'opció “Consulta contracto” disponible en "La meva àrea", en "Els meus documents signats". El contracte es formalitzarà en castellà.
¿T'ajudem?
També pots contactar amb el Banc trucant al 952 60 67 67 o mitjançant del formulari de contacte.
El horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).