Paga o sol·licita diners a través del mòbil i rebe’ls al moment al teu compte bancari.
Transfereix diners, sense cost, a qualsevol persona que estigui dona’t d’alta a Bizum, sigui del banc que sigui.
Per fer un pagament no cal donar el número de compte, només el del telèfon mòbil o el contacte de la teva agenda.
Bizum és un servei totalment protegit pels nostres sistemes de seguretat.
On pots pagar amb Bizum?
Bizum és un servei gratuït per als usuaris d’Unicaja. Per tant, actualment no té comissions.
Compra en comerços en línia adherits al pagament amb Bizum sense haver d’introduir el teu número de compte o de targeta.
Compra loteria o cobra els teus premis a les administracions de Loterías y Apuestas del Estado.
Amb Bizum podràs donar diners a les causes i ONG que consideris més importants per a tu.
Un cop identificat a l’app d’Unicaja, segueix els passos següents:
Per a la teva seguretat, en algunes ocasions et demanarem la clau de seguretat i/o una coordenada.
Les notificacions que envia Bizum serveixen per mantenir-te informat dels processos en curs del servei.
Aquestes notificacions de Bizum arriben al teu mòbil quan:
Per activar les notificacions, has de vincular el teu dispositiu des de La meva àrea. Aquesta acció es fa per la teva seguretat ja que, en disposar de les notificacions operatives, rebràs informació important per gestionar la teva Banca Digital i també t’arribaran els codis de seguretat per poder fer la teva operativa al dispositiu vinculat.
El límit d’enviament de diners per a pagaments amb Bizum entre particulars és el següent:
A més de pagaments entre particulars, Bizum et permet fer compres en línia o donacions a ONGs.
Els imports mínims i màxims que estableix Bizum per al pagament en comerços en línia són:
En cas que enviïs diners a un contacte que no estigui registrat a Bizum, el contacte en qüestió rebrà un missatge en què se li notificarà que li has enviat un import de diners, juntament amb una invitació per donar-se d’alta a Bizum (en qualsevol banc adherit a aquest servei). Si en dos dies no s’ha dona’t d’alta, l’operació es cancel·larà.
Sí, pots rebutjar un Bizum quan et facin una sol·licitud de cobrament. El que no pots rebutjar és la recepció d’un pagament.
Per tant, l’usuari que rep una sol·licitud de cobrament no desitjada pot rebutjar-la des de l’app d’Unicaja.
Només has de seleccionar la sol·licitud a Bizum i tocar “Rebutja”.
En tot cas, si dos dies després d'haver rebut la sol·licitud de cobrament encara no s’ha acceptat, l’operació caducarà.
Si tens qualsevol problema o dubte, pots posar-te en contacte amb Unicaja al telèfon d’atenció al client 952 60 67 67 o 900 15 15 16, de dilluns a dissabte, de 8:00 a 22:00 (excepte festius nacionals).
Per donar-te de baixa de Bizum, només has d’identificar-te a l’app d’Unicaja i seguir aquests passos:
De moment no és possible fer transferències internacionals des de Bizum, ja que és un servei associat a comptes bancaris d’Espanya (amb IBAN espanyol).
No, Bizum només pot estar vinculat a un compte bancari en un sol banc. Per tant, si vols portar el teu compte de Bizum a Unicaja:
Un cop identificat a l’app d’Unicaja, toca Menú > Bizum > Ajustos > Canvia el compte associat.
Si vols ajudar de manera immediata als que més ho necessiten, pots fer-ho amb Bizum.
(*) Condicions especials per a nous usuaris de bizum a Unicaja des del 10 de novembre de 2025. Promoció vàlida per a compres acumulades fetes amb bizum a comerços en línia des del 10 de novembre al 31 de gener de 2026, amb límit màxim de devolució de 100 euros bruts (essent de 81 € la bonificació neta). Les compres anul·lades i retornades no computen.
L’abonament en compte del client per l’incentiu d’aquesta campanya està subjecte a tributació i té la qualificació fiscal de rendiment de capital mobiliari en virtut de l’article 25.2 de la Llei 35/2006 de l’IRPF. En virtut dels articles 74.1 i 75.1 del Reglament de l’IRPF, aquests rendiments es troben subjectes a retenció a compte, al tipus de retenció vigent.
¿T'ajudem?
També pots contactar amb el Banc trucant al 952 60 67 67 o mitjançant del formulari de contacte.
El horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).