Gestió a través de la Banca Digital

Emet les teves remeses de pagarés a través de la nostra Banca Digital.

Servei disponible les 24 hores

Evita desplaçaments, guanya temps i estalvia costos de gestió.

Sense necessitat de signar cada pagaré

Només cal que tinguem la teva signatura manuscrita digitalitzada.

Control i seguretat

Pots comprovar periòdicament l'estat de les teves remeses a través de Banca Digital.

Tan senzill com pràctic

  • Un servei còmode i segur
    Si la teva empresa utilitza pagarés, és més fàcil gestionar-los a través de Banca Digital. Tu emets les remeses i Unicaja imprimeix i distribueix els pagarés als seus destinataris de forma confidencial. Així t'estalvies temps i redueixes despeses de gestió administrativa.
  • MModels de pagaré vàlids
    No existeix un model estàndard per generar aquest tipus de fitxers. Pots utilitzar el model propi que et facilita Unicaja o, si ho prefereixes, generar els fitxers a través d'aplicacions com SAP o SAGE.

Per poder contractar el Servei d'emissió de Pagarés, pots anar a qualsevol de les nostres oficines d'Unicaja, on estarem encantats d'atendre't.

 

Si ho prefereixes, també pots sol·licitar el Servei d'emissió de pagarés omplint el formulari de contractació i indicant-hi a quina oficina prefereixes tramitar-lo. En breu ens posarem en contacte amb tu.

 

Recorda que, en cas de dubtes o consultes, pos trucar al nostre servei d'atenció al client: +34 952 07 62 24.

¿T'ajudem?

També pots contactar amb el Banc trucant al 952 60 67 67 o mitjançant del formulari de contacte.

El horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).