Accés als meus comptes

Detall dels meus comptes

Operacions i consultes habituals

Com pots fer un traspàs?

Moviments

Com puc consultar/imprimir un justificant de moviment?

Com pots imprimir el llistat de moviments del teu compte?

On puc sol·licitar un extracte de compte?

Què és un compte de seguretat i com s’activa?

Com puc obtenir un certificat de saldo o titularitat dels comptes?

Com puc obtenir un certificat de "deute zero" del meu préstec?


També et pot interessar

Posició Global

La meva Àrea

Preguntes freqüents


Banca Digital, el servei indispensable que et fa la vida més fàcil

Gestiona les teves finances a l’instant siguis on siguis


Hi ha millors maneres d’ocupar el temps que esperant el teu torn a la cua del banc. Pots fer les teves operacions i consultes financeres més freqüents còmodament des de casa, a qualsevol hora i de manera senzilla i immediata. Amb la Banca Digital, pots consultar el saldo i els moviments dels teus comptes i targetes, fer transferències o pagar els rebuts i impostos, entre altres funcionalitats necessàries del teu dia a dia.


¿T'ajudem?

També pots contactar amb el Banc trucant al 952 60 67 67 o mitjançant del formulari de contacte.

El horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).


Encara no tens l’app d’Unicaja?

El teu banc, molt més accessible des del mòbil


Tornar