Accés a UniVía
Per fer consultes i operacions disposes de 3 claus intransferibles: Codi d'usuari, clau d'accés per a la identificació en el servei i una targeta de coordenades que equival a la teva signatura cal·ligràfica.
- L'accés a UniVía s'efectua mitjançant un codi d'usuari i una clau d'accés que es subministren en el moment de signar el contracte corresponent de Serveis a distància. Aquesta forma d’accés es reforça mitjançant el sistema de Doble Canal, que consisteix en l’enviament al telèfon mòbil d’un SMS amb una clau que caldrà introduir ocasionalment.
- En el cas de l’ús de l’app Unicaja Móvil també és possible l’accés mitjançant l’ús de biometria (empremta digital en els dispositius que en disposen i Face ID d’Iphone X).
- Les operacions que suposin un moviment de fons o una modificació de les condicions contractuals pactades a l'inici s'hauran d'autoritzar mitjançant la introducció de coordenades de la teva Targeta de coordenades, que també es lliura al titular en el moment de signar el contracte de Serveis a distància.
A més, amb l'objectiu que determinades operacions comptin amb un nivell de seguretat reforçat, UniVía incorpora un procediment senzill anomenat signatura per doble canal. És a dir, a l'hora de fer una transacció considerada més rellevant,* t'enviarem un SMS al teu telèfon mòbil amb una clau que hauràs d'introduir a la pantalla de confirmació de l'operació.
*Una transacció rellevant és l'operació dinerària a través d'UniVía que, segons Unicaja Banco, requereix signatura per doble canal per oferir-te més seguretat.