Com puc obtenir la clau d’accés de la Banca Telefònica?



Accedeix a la secció "La meva àrea" des de la part superior esquerra, a la icona circular del teu avatar de la pàgina web.

 

Des d’aquesta secció podràs consultar les teves dades personals, gestionar la seguretat i configurar la Banca Digital i els teus contactes.

 

Al bloc "Seguretat":

  • Selecciona "Sol·licita la clau d’accés a la banca telefònica".
  • Indica la clau de seguretat que se t’ha enviat al mòbil i en cas que sigui necessari, la coordenada de la teva targeta de coordenades.
  • Finalment, selecciona Signa.

¿T'ajudem?

També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.

El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).

També posem a la teva disposició altres vies de contacte:


Banca Digital de Unicaja Banco

Vols tenir el banc molt al teu estil a la butxaca?

Descarrega la nostra app i gaudeix de tots els avantatges d’Unicaja des del teu mòbil.


Tornar