1 / 6

Aquest número és indicatiu del risc del producte, essent 1/6 l'indicatiu de menor risc i 6/6 el de major risc.

Unicaja Banco, S.A. està adherida al fons de garantia de dipòsits d'entitats de crèdit, creat pel Reial decret llei 16/2011, del 14 d'octubre, la cobertura del qual té un import màxim de 100.000€ (o, en els casos de dipòsits no nominats en euros, el seu equivalent en la divisa de què es tracti) per dipositant i entitat de crèdit.

Indicador relatiu al compte

icon-unicaja-banco

Sense comissions

Ni de manteniment, ni d’administració, ni per haver de fer transferències ordinàries1.
(TIN 0 % i TAE 0 %)

icon-card

Targeta de dèbit gratuïta

A més, pots retirar efectiu a dèbit de forma gratuïta en més de 18.000 caixers2.

icon-home

Sense domiciliar la teva nòmina

Tu decideixes si vols tenir-la o no amb nosaltres.

Com es contracta el Compte en línia SIN?

 

Si encara no ets d’Unicaja Banco, en només uns minuts pots obrir el teu compte en línia, sense moure’t del sofà:

01_number

INFORMACIÓ PERSONAL

Omple un formulari breu amb les teves dades de contacte i crea una clau d’accés per a la teva nova Banca Digital.

02_number

ACTIVITAT ECONÒMICA

Informa’ns sobre la teva activitat econòmica i fiscal. En aquest pas, a més, et sol·licitarem que verifiquis el teu telèfon mòbil.

03_number

VIDEOIDENTIFICACIÓ

Mostra el teu document d’identitat per confirmar la teva identitat per vídeo. Recomanem fer-ho des del mòbil, a través de la càmera i en un lloc amb bona il·luminació i sense altres persones al voltant.

04_number

OFICINA I TARGETA

Tria la teva oficina i el lloc on vols rebre la targeta de dèbit i la de coordenades.

05_number

DOCUMENTACIÓ

Rebràs un correu electrònic amb la documentació precontractual i les condicions generals del contracte. Llegeix-la detingudament i si tens cap dubte, truca’ns abans de dur a terme la contractació.

06_number

SIGNATURA DE CONTRACTES

Si estàs d’acord amb la documentació rebuda, segueix els passos per signar els diferents contractes. Rebràs una còpia signada al teu correu.

Abrir Cuenta Online Sin

Tot des del mòbil

Amb la teva Banca Digital, podràs dur a terme totes les teves gestions financeres SENSE moure’t del sofà: una transferència, pagar un rebut, fer un Bizum…
Amb l’app d’Unicaja Banco, fes qualsevol operació siguis on siguis. Mira el vídeo i descobreix-ho!

Necessites Ajuda? Truca'ns

T’oferim una atenció personalitzada de dilluns a dissabte de 8:00 a 22:00 hores (excepte festius).

Preguntes freqüents del compte Online SIN

Quins requisits he de complir per obrir el meu compte Online SIN?

Per contractar aquest compte, has de ser major de 18 anys i residir a Espanya. També has de confirmar que faràs servir el compte per a ús particular, és a dir, que no l’utilitzaràs per a la teva activitat econòmica en cas de ser autònom. Les empreses no poden contractar aquest compte.

Puc obrir un Compte en línia SIN amb passaport?

Sí, és possible obrir un Compte en línia SIN amb passaport.

Necessito una nòmina per obrir el Compte en línia SIN comissions?

No fa falta domiciliar cap nòmina per contractar un Compte en línia SIN.

Què em farà falta durant el procés de contractació del meu compte Online SIN?

El primer que has de tenir en compte és que el dispositiu amb què facis el procés de contractació tingui accés a càmera.

A més, hauràs de tenir a mà el teu document d'identitat en vigor, així com el teu correu electrònic i el teu telèfon mòbil.

Recorda que la càmera del telèfon mòbil sol tenir millor resolució, de manera que el procés pot resultar més còmode.

En què consisteix la videoidentificació?

Per poder verificar que ets tu sense haver d’anar a l’oficina, farem un procés d’identificació amb vídeo.

 

Només caldrà que el dispositiu amb què estàs fent la contractació del teu compte en línia tingui accés a càmera. 

 

Durant aquesta videoidentificació hauràs de mostrar: 

  • La part de davant del teu document d’identitat. 
  • La part de darrere.
  • Per acabar, et farem una foto i un vídeo.

 

Si contracto en línia, tinc les mateixes condicions que si contracto en una oficina?

No, les condicions d’aquest paquet de productes són exclusives per a la contractació en línia.

 

Condicions de la contractació electrònica

Per fer qualsevol modificació a fi de corregir errors en la introducció de les dades durant el procés, pots posar-te en contacte amb nosaltres als telèfons següents: 900 151 948 o 952 07 62 63.

 

Una cop formalitzat el contracte, la documentació s’arxivarà als nostres sistemes. Podràs exercir els teu drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament i portabilitat, així com de no ser objecte de decisions individuals automatitzades, mitjançant un escrit dirigit a l’Oficina d’Atenció al Client d’Unicaja Banco, situada a l’avinguda d’Andalucía, 10-12, Màlaga (CP: 29007) o mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a l’adreça atencion.al.cliente@unicaja.es.

 

La llengua en què es formalitzarà el contracte serà l’espanyol.

 

La signatura del contracte s’haurà de fer el mateix dia natural en què el posem a la teva disposició a la plataforma de signatura. Si no es fa, la contractació caducarà.

Per Unicaja Banco S.A., titular de la pàgina web, és important adaptar-se als teus gustos i preferències, per això utilitzem cookies pròpies i de tercers, que recapten dades de connexió que poden vincular-se amb el teu usuari de registre i la finalitat de les quals és mesurar el volum i la interacció dels usuaris a la pàgina web, ajudar a millorar el funcionament i els continguts web, així com els serveis i productes oferts elaborant perfils de comportament, cuidant sempre de la teva privadesa. Pots triar de manera transparent la configuració que millor se t’adapti, sense que això suposi cap canvi en la teva operativitat habitual.