• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Risc baix
  • Risc alt

L’indicador resumit de risc és una guia de nivell de risc d’aquest producte en comparació d’altres productes. Mostra les probabilitats que el producte perdi diners a causa de l’evolució dels mercats o perquè no és possible satisfer la prestació pactada.
 

INVERSIÓ 10: L’indicador de riscos pressuposa que mantindreu el producte durant 3 anys. El risc real pot variar considerablement en cas de sortida anticipada, de manera que és possible que recupereu menys diners.

INVERSIÓ 30: L’indicador de riscos pressuposa que mantindreu el producte durant 3 anys. El risc real pot variar considerablement en cas de sortida anticipada, de manera que és possible que recupereu menys diners.

INVERSIÓ 55: L’indicador de riscos pressuposa que mantindreu el producte durant 3 anys. El risc real pot variar considerablement en cas de sortida anticipada, de manera que és possible que recupereu menys diners.

INVERSIÓ 85: L’indicador de riscos pressuposa que mantindreu el producte durant 5 anys. El risc real pot variar considerablement en cas de sortida anticipada, de manera que és possible que recupereu menys diners

Estalvi atractiu

Una assegurança d'estalvi que et permet acumular capital de manera còmoda i flexible.

Adaptada a tu

Tenim la inversió que més s'ajusta al teu moment vital i al grau de risc que vulguis assumir.

Modalitat Unit Linked

Aconsegueix rendibilitats més elevades segons el teu perfil de risc1.

Liquiditat total

Pots recuperar el teu capital totalment o parcialmenten qualsevol moment sense cost de penalització.

Una forma còmoda i flexible de rendibilitzar els teus estalvis

Des de 50 € al mes

Amb Univida Ahorro Elección pots estalviar capital mitjançant aportacions periòdiques i/o extraordinàries des de 50 € al mes. També pots aportar una prima única en contractar la teva assegurança d'estalvi.

Rescat

La disposició del rescat es realitzarà sempre a valor de mercat i l'import portarà associat la retenció a compte de l'IRPF corresponent. En cas de defunció, els beneficiaris rebran un capital addicional a l'estalviat**.

Sense data de venciment*

Tu tries el moment idoni per recuperar els teus estalvis segons els teus propis interessos, tot i que et recomanem un horitzó temporal d'almenys 3 anys.

Control de la inversió*

Pots triar entre cistelles d'inversió de més o menys risc i canviar-la per una altra sempre que vulguis en funció de les teves necessitats i expectatives de rendibilitat i riscos.

Preguntes Freqüents sobre Univida Estalvi Elecció

És una assegurança de vida d’estalvi tipus Unit Linked que permet invertir en cistelles de fons d’inversió segons el perfil de risc del client, amb aportacions des de 50 € al mes.

El client pot triar entre quatre cistelles: Inversió 10, 30, 55 i 85, classificades de menor a major risc i rendibilitat esperada.

Sí, en qualsevol moment, de manera total o parcial. El rescat parcial ha de complir determinats requisits, com ara un mínim de 1.000 €, un màxim del 70 % del capital acumulat i deixar almenys 3.000 € a la pòlissa.

S’abona un capital addicional del 5 % de les aportacions netes, amb un mínim de 300 € i un màxim de 1.000 €, segons l’edat i la salut de l’assegurat.

No. Les disposicions es fan sempre a valor de mercat, sense penalització.

L’assegurança Univida Estalvi Elecció permet fer fins a quatre reestructuracions de cistella a l’any sense cap cost addicional. Això significa que pots ajustar la teva estratègia d’inversió segons el teu perfil o situació financera sense penalització. A partir del cinquè canvi anual, s’aplica una comissió de gestió de 12,02 € per modificació.

  • Ofereix un capital addicional en cas de defunció.

  • Aquest capital no s’inclou a l’herència, fet que facilita la planificació de la successió.

  • A diferència d’altres productes d’estalvi a llarg termini, permet començar a invertir amb petites quantitats periòdiques.

Aquest tipus d’assegurança s’ajusta a la normativa fiscal actual.

 

La manera com s’apliquen els impostos depèn del que passi amb l’assegurança:

  • Si el prenedor decideix recuperar els diners: ?Els guanys obtinguts es consideren ingressos per inversions financeres. S’inclouen a la part d’estalvi de la declaració de la renda i se’ls hi aplica la retenció que correspongui segons la llei vigent.
  • Si la persona assegurada mor: Els diners que reben els beneficiaris es declaren a l’impost sobre successions i donacions.

La contractació de l’assegurança d’estalvi Univida Estalvi Elecció es pot fer a qualsevol de les nostres oficines d’Unicaja, on estarem encantats d’atendre’t.

 

Per iniciar el procés, també pots omplir el formulari de contractació i seleccionar l’oficina on vols gestionar-lo. Ens posarem en contacte amb tu en breu. 

 

Si tens algun dubte, pots posar-te en contacte amb el nostre servei d’atenció al client al +34 952 60 67 67.

La lletra petita, en gran

¿T'ajudem?

També pots contactar amb el Banc trucant al 952 60 67 67 o mitjançant del formulari de contacte.

El horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).