Particulars

Tornar

Per què és tan important tenir el mòbil registrat a la Banca Digital?

Si tens registrat el mòbil et podem enviar una clau d’un sol ús OTP (One Time Password) al telèfon. Aquest és un factor d’autenticació (procediment que permet al proveïdor de serveis de pagament comprovar la identitat de l’usuari d’un servei de pagament o la validesa de l’ús d’un determinat instrument de pagament, incloent-hi la utilització de credencials de seguretat personalitzades de l’usuari) usat per validar que tot es faci amb més seguretat.

 

Si no tens el telèfon informat no podràs, entre altres operacions, fer transferències, traspassos, compres per internet… Amb l’entrada en vigor de PSD2, a més, utilitzarem la clau per autenticar-te en l’accés a la Banca Digital, com a mínim, cada 90 dies.

 

Per això és MOLT IMPORTANT que tinguis el mòbil informat a la Banca Digital. Si ja reps aquests SMS amb la clau no has de fer res. Si no tens el mòbil informat o no ho recordes, et recomanem anar a la teva oficina per informar el teu número de telèfon mòbil, ja que aquest tràmit, actualment per seguretat, només el pots fer a les oficines d’Unicaja Banco.

 

I recorda que pots descarregar l’app Unicaja Móvil per accedir-hi de forma més còmoda i ràpida.

 

Torna a preguntes freqüents sobre PSD2 per a particulars.

Per Unicaja Banco S.A., titular de la pàgina web, és important adaptar-se als teus gustos i preferències, per això utilitzem cookies pròpies i de tercers, que recapten dades de connexió que poden vincular-se amb el teu usuari de registre i la finalitat de les quals és mesurar el volum i la interacció dels usuaris a la pàgina web, ajudar a millorar el funcionament i els continguts web, així com els serveis i productes oferts elaborant perfils de comportament, cuidant sempre de la teva privadesa. Pots triar de manera transparent la configuració que millor se t’adapti, sense que això suposi cap canvi en la teva operativitat habitual.