Particulars

Tornar
Veure totes les preguntes freqüents

Puc bloquejar la meva targeta si l'he perdut i després tornar-la a activar?

Sí. A UniVía (web o app) pots bloquejar la targeta i, quan la trobis o vulguis, tornar-la a activar pel mateix canal per fer-la servir. 

Als telèfons +34 901 21 03 00 i +34 952 07 62 60 també t'atendrem les 24 hores del dia davant de qualsevol incidència que puguis tenir en targetes, o bé pots anar a una oficina d'Unicaja Banco.

Per Unicaja Banco S.A., titular de la pàgina web, és important adaptar-se als teus gustos i preferències, per això utilitzem cookies pròpies i de tercers, que recapten dades de connexió que poden vincular-se amb el teu usuari de registre i la finalitat de les quals és mesurar el volum i la interacció dels usuaris a la pàgina web, ajudar a millorar el funcionament i els continguts web, així com els serveis i productes oferts elaborant perfils de comportament, cuidant sempre de la teva privadesa. Pots triar de manera transparent la configuració que millor se t’adapti, sense que això suposi cap canvi en la teva operativitat habitual.